Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΤΕΛΟΣ..!!!


Αυτό ήτανε...

Πάει τελείωσε..

Η άδεια, τα βερύκοκα του Ωρωπού, οι δήθεν φίλοι, ο ήλιος , το μαύρισμα, οι ρακέττες, το σερφ..σε λίγο τελειώνει και ο "Πανωλεθρίαμβος" ..

Μας πήρε η κάτω βόλτα και σαν να μην έφτανε που γύρισα Αθήνα και ξεκινάω δουλειά από αύριο, αισθάνομαι και άρρωστος με πονόλαιμο και λίγο πυρετό.

Είναι λίγο κοινότυπο αυτό που λέω αλλά κάποιες φορές όντως νομίζεις ότι όλο το σύμπαν συνομοτεί εναντίον σου..Το θέμα και η μαγκιά, είναι να φερθείς έξυπνα και να μεταμορφώσεις τις άσχημες, συνομοτικές, συμπαντικές καταστάσεις, σε ευνοικές παρεμβάσεις ας πούμε μιας ανώτερης δύναμης, εξουσίας ή και θρησκείας..Ότι θέλει ο καθένας..

Την εβδομάδα που πέρασε θα την χαρακτήριζα ΘηβαιοΤζουμική..


και μιας και μιλάμε για ημερολόγια......



"Και στο διάβολο πουλάω τη ψυχή μου εγώ,για να βρεθώ απόψε τυλιγμένος στου κορμιού σου το βυθό".

"Και σταγόνα τη σταγόνα κυλάω εγώ, σαν αλμυρό νερό στους ώμους και στον ακριβό σου το λαιμό".

"Και μπροστά απ' τους κολασμένους περνάω εγώ, σαν μια σκιά που σεργιανάει στον Άδη τη δικιά σου μυρωδιά".

"Κι είναι λέω ο παράδεισος για μας, αγάπη μου μικρή,να μοιραζόμαστε τούτη τη κόλαση μαζί".



και η εβδομάδα κλείνει πανωλεθριαμβευτικά κάπως έτσι..



" Κοιταζόμαστε. Απλώνω το χέρι μου κι ακολουθώ το περίγραμμα του προσώπου της, μια ανάσα απ' την διάφανη σαν βανίλια επιδερμίδα της, το ξανθό των μαλλιών της, τους φίνους οπάλινους ώμους της, το χρυσό χνούδι των μπράτσων, που κατηφορίζουν δίπλα στους αγορίστικους σφιχτούς γοφούς της. Της χαράζω αυτή την ενεργειακή γραμμή κολλητά σχεδόν στο κορμί της κι αισθάνομαι την ακτινοβολία του. Τη λατρεύω σαν έργο τέχνης...!!



Χρήστος Θηβαίος "Ημερολόγιο"





DOWNLOAD


Rapidshare Links:`



Kαλή εβδομάδα...!!

Καλό ξεκίνημα..!!

Καλή ανάρρωση..!!

Καλό ταξίδι..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: